В освітньому процесі за методикою Монтессорі педагог відіграє велику роль. Це людина вільна від забобонів та шаблонів.

Завдання Монтессорі педагога - не навчити дитину тому, що знає він сам, не передати знання, а організувати навчання так, щоб дитина стала вчителем для самого себе.

Наш педагогічний колектив пройшов навчання за впровадженням Монтессорі методики в освітній процес. Всі вихователі мають педагогічний досвід роботи і сертифікат про отримання Монтессорі освіти.

В своїй роботі наш колектив дотримується наступних принципів.

  1. Повага й прийняття дитини. Ми не оцінюємо дітей і не порівнюємо їх один з одним. Кожна дитина - це особлива і неповторна особистість, яку ми поважаємо й цінуємо.
  2. Індивідуальний підхід. У дитячому садку Монтессорі немає універсальних рішень. Є те, що потрібно конкретній дитині в цій ситуації, те, що відповідає її інтересам і потребам.
  3. «Допоможи мені стати вчителем для самого себе». Ми не вчимо дітей, ми допомагаємо їм розвиватися і робити відкриття самостійно. Так вони навчаються виправляти помилки, долати труднощі та досягати успіху.

Свобода слова і дії у встановлених рамках. В нас немає вседозволеності. Дитина може вибирати й діяти, підкоряючись встановленим правилам. Так формується самодисципліна і самоповага.

Чернявська Олена Валеріївна
Чернявська Олена Валеріївна
Директор, методист-вихователь
Малишко Вікторія Леонідівна
Малишко Вікторія Леонідівна
викладач груп раннього середнього та старшого дошкільного віку
Доценко Аліна Віталіївна
Доценко Аліна Віталіївна
методист-вихователь, викладач
Руденко Олена Володимирівна
Руденко Олена Володимирівна
Викладач, вихователь груп раннього дошкільного віку