Сенсорному вихованню за методикою Монтессорі приділяється багато уваги в нашому садку. В дошкільному періоді, а саме з нуля і до п'яти з половиною років, дитина знаходиться в періоді сенсорного розвитку. У майбутньому таке виховання допоможе вдосконалити кожну окрему форму освіти. Дитині дозволяють насолодитися її прагненням, а саме спілкуванням зі світом.  

  1. Переливання води зі склянки в склянку.
  2. Пісок пересипається по-іншому: з дірочок лійки в чашку.
  3. Якщо натерти глянцеву поверхню, можна пускати «зайчиків».
  4. Не так вже й просто захопити каштан великим пінцетом з дерева. Тренується мускулатура рук.
  5. Концентрація уваги розвивається за рахунок створення картин з черепашок, гальки, блискіток, тасьми. Вільний вибір предмета викликає особливий інтерес.
  6. Якщо з пустого тазика перекладати пробки в тазик з водою, то дитина особисто переконається, що вони не тонуть.
  7. Засушені плоди і квіти - теж природний матеріал. Його можна помацати, понюхати, покласти, скуштувати.
  8. Закручені черепашки завжди викликали особливий інтерес. Їх можна послухати і помацати.
  9. Пісок - особливий елемент для гри. Його текстура така непередбачувана, якщо додати воду. Після висихання на сонці він знову сипучий.

Перераховані вище експерименти - малий список того, що розвиває сенсорне виховання дітей. Такі заняття дають дитині безпечне пізнання світу, розвиваючи власні почуття, інтуїцію. Чим швидше дитина навчиться керувати власними почуттями, використовуючи дари природи (слух, нюх, зір), тим швидше буде розумово розвиватися.